Architektura 21szego wieku : Aktualizacja: Opera House / Zaha Hadid

Sharwe Jutro wyznacza dzień otwarcia Opery w Kantonie Zaha Hadid.
Projekt o powierzchni 70 000 m2 składa się z dwóch solidnych geometrycznych form owiniętych strukturalnym egzoszkieletem.
Te dwa składniki, z ich podobną formą, kolorem i wspólną strukturalną ekspresją, tworzą silną ekspresję artystyczną, w której mieści się centrum kulturalne.
Kątowe zewnętrzne intencje Hadida są przenoszone przez wnętrza, kształtując dynamiczne przestrzenie gromadzące i przestrzenie śródmiąższowe.
W przypadku głównej audytorium koncepcja Hadida przejawiła się w postaci płynnych wstęg, które owijają główną scenę.
Wcześniej, dzięki naszemu czytelnikowi Sharwe, przedstawiliśmy kilka wspaniałych zdjęć przedstawiających budynek dalej w jego procesie budowy, a my jesteśmy podekscytowani faktem, że możemy podzielić się wiadomościami o jego otwarciu! Z widokiem na Rzekę Perłową, Opera w Kantonie znajduje się w samym sercu rozwoju kulturalnego Kantonu.
Przyjęcie nowoczesnej technologii w jej konstrukcji i konstrukcji będzie trwałym pomnikiem Nowego Tysiąclecia, potwierdzającym, że Kanton jest jednym z centrów kulturalnych w Azji.
Unikalny projekt bliźniaczego boulderu wzmocni funkcję miejską, otwierając dostęp do obszarów nadrzecznych i doków i tworząc nowy dialog z nowo powstającym miastem.
wyjaśnia Hadid.
Więcej zdjęć po przerwie.
Informacje o projekcie: .
Sharwe.
Sharwe.
Zaha Hadid Architects PROGRAM: 1,800 miejsc Teatr Wielki, hol wejściowy i hol Sala wielofunkcyjna, inne obiekty pomocnicze i pomieszczenia wsparcia.
KLIENT: Urząd Miasta Guangzhou ROZMIAR: 70000 m.
KONCEPCJA: Z widokiem na Rzekę Perłową, opera w Kantonie znajduje się w samym sercu rozwoju kulturalnego Kantonu.
Przyjęcie nowoczesnej technologii w jej konstrukcji i konstrukcji będzie trwałym pomnikiem Nowego Tysiąclecia, potwierdzającym, że Kanton jest jednym z centrów kulturalnych w Azji.
Unikalny projekt bliźniaczego boulderu wzmocni miejską funkcję, otwierając dostęp do obszarów nadrzecznych i doków oraz tworząc nowy dialog z nowo powstającym miastem.
ARCHITEKT: ZAHA HADID ARCHITECTS PROJEKT: Zaha Hadid z Patrikiem Schumacherem REŻYSER PROJEKTU: Woody KT Yao LIDER PROJEKTU: Simon Yu PROJECT TEAM: Jason Guo, Yang Jingwen, Long Jiang, Ta-Kang Hsu, Yi-Ching Liu, Zhi Wang, Christine Chow , Cyril Shing, Filippo Innocenti, Lourdes Sanchez, Hinki Kwong, Junkai Jiang ZESPÓŁ KONKURSOWY (I etap): Filippo Innocenti, Matias Musacchio, Jenny Huang, Hon Kong Chee, Markus Planteu, Paola Cattarin, Tamar Jacobs, Yael Brosilovski, Viggo Haremst, Christian Ludwig, Christina Beaumont, Lorenzo Grifantini, Flavio La Gioia, Nina Safainia, Fernando Vera, Martin Henn, Achim Gergen, Graham Modlen, Imran Mahmood ZESPÓŁ KONKURSOWY (II etap): Cyril Shing, YanSong Ma, Yosuke Hayano, Adriano De Gioannis, Barbara Pfenningstorff KONSULTANCI: LOKALNY ARCHITEKT: Inwestycje zagraniczne Guangzhou Pearl River, Architectural Designing Institute (Guangzhou, Chiny) STRUKTURA: SHTK (Szanghaj, Chiny); Guangzhou Pearl River, Instytut Projektowania Architektury Zagranicznej FACADE: KGE Engineering (Zhuhai, Chiny) USŁUGI BUDOWLANE: Guangzhou Pearl River, inwestycje zagraniczne, Instytut Projektowania Architektonicznego M & E: Max Fordham and Partners (Londyn, Wielka Brytania), OK Design Group THEATRE: ENFI (Pekin , Chiny) OŚWIETLENIE: Beijing Light & View (Pekin, Chiny) ACOUSTIC: Marshall Day Acoustics (Melbourne, Australia) ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI: Guangzhou Municipal Construction Group Co.
Ltd.
(Guangzhou, Chiny) KOSZT: Guangzhou Jiancheng Engineering Costing Consultant, Office Ltd (Guangzhou, Chiny) GŁÓWNY KONKURER: China Construction Third Engineering Bureau Co.
Ltd.
(Guangdong, Chiny)
[przypisy: podesty magazynowe, maszyny pakujące, wbijanie pali ]

Powiązane tematy z artykułem: maszyny pakujące podesty magazynowe wbijanie pali